تسلیت قــــــــــــــلب صبورم

تسلیت قــــــــــــــلب صبورم

 

تسلیت قــــــــــــــلب صبورم

من رادر این دنیا تنها گذاشتی

به فکر چشمان اشک بارم نبودی

 

عزیزم  به خدا ،دعا کردم گریه کردم به خدای آسمان ها التماس کردم

تا شاید   خدا دلش به حال من بسوزه و تو را از من نگیره 

 

عزیزم یادت است که برای آخرین بار با من خدا حافظی میکردی

یادت است من برایت چی گفتم

 

برایت گفتم من خدا حافظی نمی کنم چون می دانم دو باره بر بی کردی

 

و تو گفتی هر چی که تو بگوی ..........................

 

ما به امید دیدار مجدد از هم جدا شدیم اما بعد از رفتنت دیگر بر نگشتی

 

من اشتباه کردم کاش برای آخرین بار با تو خداحافظی میکردم

 

میدانم عزیزکم   تو  به خواست خودت نرفتی  بازی روزگار

 

 تو را از صحنه زندگی محو کرد

 

و حالا تو رفتی ،رفتی ....................................................

 

خدایا فقط یک خواهش نگهدارش باش برایش سخت نگیر

همیشه دوست دارم مت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
[ پنج شنبه 27 اسفند 1394برچسب:عاشقانه ,عشق ,مطلب عاشقانه, ] [ 12:48 ] [ SAMAN ]
[ ]

تسلیت قــــــــــــــلب صبورم